Obiective și recompense de pierdere în greutate. Recompense nealimentare pentru pierderea în greutate în plan - Greutate sănătoasă

Obiective și recompense de pierdere în greutate

Pentru următoarele trei zile, mănânci salate, jog, și ciugulești pe bare de proteine. Este timpul să o arunc deoparte și să fim motivați. Dacă vă gândiți la asta, puteți evita dieta yo-yo și o puteți transforma într-o dietă minunată. Pornirea unei rutine de motivare Stabiliți-vă un obiectiv realist. Dacă stabiliți obiective pe care nu le puteți obține, desigur, vă veți descuraja. Consultați un profesionist medical pentru a stabili care ar trebui să fie un scop săptămânal sau lunar sensibil.

Ceea ce este potrivit pentru o persoană va fi nesănătoasă pentru alta, în funcție de greutatea inițială, vârstă, nivel de activitate, sex și așa mai departe. Luați în considerare obținerea unui antrenor mai multe despre acest lucru mai târziu.

🏥 Recompense nealimentare pentru pierderea în greutate în plan 2020

Atunci când devii mai apt din punct de vedere fizic, ajută să știi de ce ești capabil și pur și simplu nu poți ști ce este Obiective și recompense de pierdere în greutate și ce nu. Un antrenor bun vă poate ajuta să vă dezvoltați un obiectiv și un plan care să vă ajute să vă atingeți potențialul.

În general, cu cât greutatea scade mai încet, cu atât este mai probabil să rămână oprit. Un kilogram este de 3. Pentru a pierde o jumătate de kilogram pe săptămână, puteți reduce de calorii pe zi din dieta dvs.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate | hypermarketnasul.ro

Găsiți un partener de pierdere în greutate. Găsirea unui partener vă permite să atingeți puterea lucrului în echipă. Dacă cineva trebuie să vă înveselească, să vă răspundă și să lucrați, vă va menține mai multe șanse.

În mod ideal, să ai un individ cu obiective similare pentru sănătate. Dacă sunteți o femeie în vârstă de 45 de ani care încearcă să slăbească 40 de kilograme, este posibil să fiți nepotrivite de colegul dvs. Puteți găsi parteneri de pierdere în greutate online, de asemenea. Există multe site-uri online de pierdere în greutate care vă ajută să vă asociați cu un partener.

Acest lucru este deosebit de util dacă nu aveți o persoană bună care să aleagă în cercul dvs.

Gândiți-vă subțire: 6 strategii mentale pentru pierderea în greutate

Asigurați-vă că vă place partenerul. Dacă nu îți place partenerul tău sau el îl transformă într-o experiență neplăcută, vei fi mai puțin motivat să continue. În funcție de regimul dvs.

Chiar și un amic la cumpărături ar putea ajuta! Doar asigurați-vă că alegeți pe cineva care vă face să vă simțiți mai bine cu privire la întregul proces - nu pe cineva care îl transformă într-o competiție. Alătură-te unei clase. Indiferent dacă aveți sau nu un amic de antrenament, luați în considerare înscrierea la o clasă. Puteți plăti pentru cursuri în față, ceea ce vă va motiva să participați.

Unii chiar participă, ceea ce poate provoca o vină sănătoasă dacă nu mergeți.

  • Pierde în greutate sforăi mai puțin
  • Pierderea în greutate pe termen lung |
  • Pierdere în greutate | Arzătoare de grăsimi | MYPROTEIN™
  • Maturile de grăsime ard
  • Gândiți-vă subțire: 6 strategii mentale pentru pierderea în greutate
  • 🏥 Recompense nealimentare pentru pierderea în greutate în plan

Cele mai bune clase se pot simți ca având treizeci de amici și antrenor. Există o mulțime de clase de exerciții disponibile. Niciun tip de exercițiu nu este potrivit pentru toată lumea și există mai multe opțiuni ca niciodată. Și nu ezitați să priviți dincolo de sala de fitness sau centru de fitness.

Cum să te motivezi pentru a pierde în greutate

Puteți lua lecții de călărie, schi sau tai chi. Găsiți un nivel care vi vreau să slăbesc și să mă îngraș potrivește. Un studio de yoga bun, de exemplu, poate avea antrenamente pentru vârstnici, sportivi serioși, femei însărcinate, adulți începători, părinți cu copii mici și multe altele.

  1. Pierdere în greutate de 92 kg
  2. 16 MODURI DE A VĂ MOTIVA PENTRU A PIERDE îN GREUTATE - FITNESS -
  3. Cele mai multe paltoane de slăbire
  4. Vreți să pierdeți greutatea și să o păstrați bine.
  5. Meriți o răsplată!
  6. Reducerea mâncării prăjite și a deserturilor Inclusiv fructe și legume Rezumat: Alegeți un plan de alimentație pe care îl puteți respecta pe termen lung și evitați dietele extreme sau rapide.
  7. Realistic Timely Scopurile de pierdere în greutate sunt bune, mai ales dacă sunt pe termen lung.

Luați în considerare învățarea unei noi abilități. Există o lume vastă de abilități fizice acolo pentru a explora. În timp ce nu este nimic în neregulă doar cu mersul, unii le place să învețe ceva. Aceasta ar putea lua lecții de salsa, karate, alpinism sau dans de burtă. Începeți un exercițiu b jurnal. Notarea progresului tău face totul concret. Puteți alege să-l notați oricum doriți, dar vom acoperi două forme: Începeți un jurnal de exerciții și de mâncare. Aici veți scrie ce faceți în fiecare zi, câte calorii ați ars, cât de aproape sunteți de obiectivul dvs.

Cum să enumerați motivații de pierdere în greutate

Dacă aveți un amic, împărtășiți-l cu ei pentru o responsabilitate suplimentară. Începeți un blog de exerciții. Aceasta va fi publicată pe Internet - expunere finală dacă o va citi cineva, desigur. Cu aceasta, faceți un traseu mai creativ, incluzând toți factorii unui jurnal de exerciții, dar și modul în care vă simțiți în legătură cu acesta, obstacolele cu care vă confruntați și cum se simte că face progresul.

Doar asigurați-vă că continuați să scrieți! Obțineți un antrenor. Nu aveți un prieten care nu vă va scoala în totalitate sau vă va încuraja să mergeți la Starbucks în schimb?

Ei bine, un antrenor poate fi cel mai bun pariu. Găsiți totuși unul care jivește cu personalitatea voastră; unul care te face să te simți îngrozitor va ajunge în tine falsificându-te bolnav.

7 moduri fără calorii pentru a vă recompensa pentru pierderea în greutate - Nutriție

În general, orice sală vă poate oferi un antrenor. Sperăm că puteți încerca câteva sesiuni introductive gratuit. Adresați-vă în jurul celor cu o reputație bună și lucrați doar cu cei care știu clar ce fac și respectă-ți obiectivele de slăbit.

Unii formatori oferă o rată de grup mică, astfel încât să puteți merge cu un cuplu de prieteni pentru a economisi bani. Înscrie-te la un eveniment sportiv special. Asigurați-vă că este ceva ce veți găsi plăcut și adecvat abilităților voastre fizice.

Obiective și recompense de pierdere în greutate slabire mpa

Cateva exemple: Participare la evenimentul local pentru Relay for Life. Desfășurarea unei curse 5K.

Cum să te motivezi pentru a pierde în greutate | hypermarketnasul.ro

Capabil să mergi la snorkeling în vacanță. Puteți să mergeți pe traseul întreg într-un parc local. Învinge un adversar într-un turneu de scrimă.

Obiective și recompense de pierdere în greutate pierdere în greutate majordom lauren

Dans de sală la nunta fiului tău. Este în regulă să faci pauze de mers!

Obiective și recompense de pierdere în greutate este tocată soia bună pentru pierderea în greutate

Deci nici scuze; înscrierea este la doar câteva clicuri de buton! Nu te compara cu versiunile anterioare ale tale. Postarea de imagini cu tine când erai mai tânăr, mai slab, mai atletic sau orice altceva poate fi în cele din urmă nemotivant. În schimb, încercați să puneți imagini care să reflecte mai mult ceea ce ar trebui să vă motiveze și să vă inspire astăzi: Imagini despre care credeți că arătați bine recent. Nu trebuie să arăți slab, ci să arăți fericit, relaxat, prost, într-un recital de care ești mândru - orice te face fericit când îl privești.

16 moduri de a vă motiva pentru a pierde în greutate

Să te simți bine când te privești te încurajează să ai grijă de tine. Fotografii ale locurilor preferate pentru a fi activ: Insula tropicală pe care speri să o faci caiac, plaja preferată de înot, poza cu tine la linia de sosire a Fun Run. Fotografii Obiective și recompense de pierdere în greutate prietenilor, familiei și altor persoane dragi.

Obiective și recompense de pierdere în greutate managementul pierderii în greutate lvhn

Ai grijă de tine, astfel încât să poți avea grijă și să fii alături de aceste persoane. Citate inspirationale.

Obiective și recompense de pierdere în greutate cum iuri au pierdut în greutate

Indiferent dacă este un verset biblic preferat, un citat din film sau ceea ce a scris cineva în anuarul dvs. Aruncați haine care nu vi se potrivesc. Unii oameni fac greșeala de a încerca să alimenteze într-o piesă de îmbrăcăminte ca obiectiv. Încercați în mod repetat să vă îmbrăcați îmbrăcăminte care nu se potrivesc.

De asemenea, în loc să alegeți îmbrăcăminte care vă flatează, încercați să forțați îmbrăcămintea pentru a determina modul în care vă simțiți față de dvs.

7 moduri fără calorii pentru a vă recompensa pentru pierderea în greutate

Dacă vă simțiți rău cu corpul dvs. Vechea idee este că, dacă te simți constant strâns și ciupit și incomod în hainele tale, va fi o amintire constantă pentru a ține cont de planul de dietă. Dar a fi în disconfort nu este de obicei inspirator. De obicei, ceea ce se întâmplă este ca o persoană să se simtă mizerabilă și rușinată și mai deprimată de a fi supraponderală. Această mizerie tinde să conducă la o supraalimentare mai mare și nu la exerciții fizice.

În loc să fie inspirate de îmbrăcăminte, îmbrăcămintea ajunge să fie o sursă de mizerie. O altă idee veche este să ai o dimensiune vestimentară ca obiectiv de pierdere în greutate. Cu toate acestea, mărimile vestimentare nu sunt adesea standard, în special pentru femei. Tăierea unei haine poate afecta foarte mult potrivirea și aspectul asupra unui corp. De asemenea, există întotdeauna posibilitatea ca mărimea rochiei pe care ați avut-o în liceu nu este un obiectiv realist ca o femeie de 45 de ani, de exemplu.

Obiective și recompense de pierdere în greutate 10 zece moduri de a slabi

Pur și simplu scăpați de toate hainele care nu se potrivesc sau nu vă flatează corpul în prezent și Obiective și recompense de pierdere în greutate un număr mic de ținute care vă par bine acum. În timp ce slăbești în mod sensibil, acum te vei simți mai bine cu tine. De asemenea, acest lucru va reflecta o perspectivă de concentrare asupra prezentului, o zi la un moment dat.

Spune-i familiei, colegilor de cameră și prietenilor despre planurile tale. Ținerea la răspundere este adesea un element cheie al unui plan de sănătate. Când simțiți că ceea ce faceți va fi comunicat altora, aveți mai multe șanse să luați decizii inteligente.

Citițiși