Pierdeți în greutate pe bucătăria slabă, Cum să alegeți gadgeturile de bucătărie care să încurajeze scăderea în greutate

Pierderea ușoară în greutate fără dietă. Cum să slăbești într-o săptămână fără să faci dietă acasă

Poate că doar căutați să pierdeți câteva kilograme în plus pentru sănătatea dumneavoastră. Dieta și exercițiile fizice vă pot ajuta să pierdeți în greutate într-un mod sănătos. Dar cum vă pregătiți alimentele poate avea un impact mare asupra capacității dvs.

Măsurarea porțiunilor și capacitatea de a pregăti rapid alimente vă pot ajuta să vă atingeți obiectivul de scădere în greutate. Dar este posibil să nu fiți sigur de ce tipuri de gadgeturi să obțineți. Puteți alege gadgeturi de bucătărie care să încurajeze scăderea în greutate prin selectarea celor care ușurează pregătirea și servirea.

Cap 1 Selectarea gadget-urilor pentru pregătirea produselor alimentare 1 Investește într-un amestecător de imersiune.

Meniu pentru scăderea în greutate pentru fiecare zi

Lichidele precum supele și smântânile sunt o modalitate excelentă de a pierde în greutate. Ele vă pot umple cu fructe și legume sănătoase. Unul dintre cele mai bune unelte pentru fabricarea de supe, piureuri și pansamente cremoase cu conținut scăzut de calorii este un blender de imersie manual.

Nu numai că poate face mai ușoară pregătirea, dar poate și să vă ajute să luați o masă împreună, dacă sunteți foame. Căutați următoarele elemente atunci când alegeți mixerul dvs. Indiferent dacă evitați carbohidrații sau doriți doar o mică porție de brânză, un peeling de legume poate fi pierdeți în greutate pe bucătăria slabă dintre cele mai mari arme în ceea ce privește scăderea în greutate.

1. Ouă întregi (fierte)

Descărcătorul dvs. Puteți obține un peeling tradițional cu pivotare sau o versiune în formă de Y. Utilizați sculitorul pentru a pierderea în greutate a măgarului dovlecei sau vinete "noodles" sau chiar pentru a curba brânză și ciocolată pentru porții subțiri de 10 calorii.

Mulți oameni care încearcă să piardă în greutate vă îngrijorează că alimentele mai sănătoase pot lipsi de aromă. Cu toate acestea, folosirea unui ras cu ciuperci sau a unui zester poate ajuta la adaugarea unei linii de aroma fara a adauga prea multe calorii [5].

pierdeți în greutate pe bucătăria slabă

Combinați cu lingurile de măsurare 1 lingură de lime, lămâie, brânză sau altă mâncare pentru a stimula aroma meselor dvs. S-ar putea să vă gândiți că lingurile de măsurare sunt doar pentru a adăuga lichide sau condimente la rețete. Dar lingurile de măsurare sunt, de asemenea, utile pentru stropirea unei mici porții de alimente, cum ar fi nuci, zahăr sau alte topping-uri în preparate preparate. Acestea vă pot ajuta să controlați dimensiunile porțiilor pentru a pierde în greutate.

pierdeți în greutate pe bucătăria slabă

Ar trebui să puteți utiliza o lamă plană pentru a mătui peste jantă pentru măsurarea cea mai precisă. Evitați lingurile cu lovituri sau scufundări în mâner, care vă pot împiedica să obțineți o cantitate exactă. Ca și lingurile de măsurare, puteți utiliza cupe de măsurare pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate.

pierdeți în greutate pe bucătăria slabă

Poate doriți să obțineți cantități de ochi când gătiți sau coaceți. Cu toate acestea, cea mai bună modalitate de a vă asigura că nu primiți prea multe calorii folosiți cupe de măsurare din oțel inoxidabil cu gabarit greu. Dincolo de gătit, le puteți folosi și ca o modalitate de a măsura porții exacte ale alimentelor. Uita de brioșe. Folosiți blatul pentru brioșă pentru a efectua porții de dimensiuni individuale.

Obțineți o tigaie pentru brioșă de 12 cani, care vă permite să știți cât de mare este fiecare servire. Cutiile de muffin sunt, de asemenea, o modalitate foarte bună de a pregăti mesele înainte de timp, în cazul în care vă aflați într-o strângere. Consumul de legume este o modalitate foarte bună de a promova scăderea în greutate.

Principii de baza

Dar multe metode de preparare, cum ar fi fierberea, pot duce la scăderea nutrienților vitali din legume. Obținerea unui abur de legume vă poate promova pierderea în greutate prin furnizarea de legume vibrante care sunt încă ambalate în nutrienți. Puteți cumpăra, de asemenea, un coș simplu sau ieftin sau un vapor de metal pentru a vă pune în vase și pierdeți în greutate pe bucătăria slabă.

Controlul porției este o parte esențială a pierderii în greutate. Folosirea unor feluri de mâncare mai mari vă poate face să vă exagerați. În schimb, mâncați mâncărurile de pe plăci și boluri mai mici.

O plăcuță plină, mică, vă înșală creierul, gândindu-vă că obțineți o porție mai mare decât dacă aveți aceeași cantitate de servire pe o farfurie mai mare. Investiți în plăci albe, care vă pot ajuta să mâncați mai puțin. Dacă nu utilizați cupe de măsurare pentru a servi o anumită dimensiune a porțiunii, puteți obține și unelte de servire în dimensiuni pre-măsurate.

Acest lucru poate face mai ușoară servirea cantității corecte de hrană pentru scăderea în greutate. De exemplu, 2 ciorbe de supă de mazare împărțită, care este o ceașcă, au de calorii în ea. Unele lucruri pe care le faceți pot necesita cântărirea mâncării.

Obținerea unei scări de bucătărie vă poate ajuta să obțineți dimensiunile porțiilor și să reduceți caloriile. De asemenea, vă poate ajuta să învățați dimensiunile porțiunilor globale în restaurante.

Citițiși