Garnitură de slăbit,

garnitură de slăbit

Autor: Paula Rotaru A venit primăvara, apetitul mai scade puţin în intensitate, dar kilogramele în plus îţi dau în continuare bătăi de cap? Atunci e momentul propice să dai curs unei diete! Astăzi vom aborda regimul alimentar bazat pe peşte, un aliment atât de sănătos, dar care se regăseşte mult prea rar în farfuriile românilor. Din moment ce micii şi ceafa de porc cu cartofi prăjiţi se numără printre alimentele preferate ale noastre, să nu ne mirăm că mai bine de jumătate dintre noi suntem obezi sau supraponderali.

Iar dacă ar fi atât, poate nu ne-am alarma, garnitură de slăbit obezitatea îngroaşă rândurile celor cu tot felul de probleme de sănătate, la care noi, românii, suntem din nou campioni: infarctdiabet şi cancer. Recomandări Peştele care îţi distruge sănătatea!

Recent Recipes

Sigur îl consumi şi tu! Dar să revenim la subiectul care ne interesează, şi anume dieta cu peşte.

Dieta indiana - Slabesti 8 kg in 7 zile

Recunosc că m-a tentat ideea, mai ales că iubesc acest aliment, are un gust minunat şi ţine şi de foame. Dar ca să fiu pe deplin convinsă că merită să încerc un regim bazat pe acest tip de carne, m-am documentat puţin şi am aflat că lucrurile nu sunt chiar atât de simple. În primul rând, nu toate soiurile de peşte sunt indicate când vrei să slăbeşti, unele au foarte multă grăsime, altele sunt toxice, aşa că trebuie să fii cu mare băgare de seamă în privinţa acestui aspect.

cum să slăbești la 230 de kilograme ce ar trebui sa mananc pentru a slabi

Apoi, cu siguranţă toată lumea se întreabă cum poţi ţine un regim doar cu peşte, pentru o lună, să zicem. O piedică ar fi că te plictiseşti de gustul de peşte după vreo zile, iar o alta vizează preţul destul de ridicat al acestui aliment, în comparaţie cu un sandviş sau cu o porţie de paste, de exemplu. Nu în ultimul rând, cu ce îl asortăm în farfurie?

Să le luăm pe rând!

Varză de Bruxelles cu bacon şi merişor

Dieta cu peşte: sortimente de peşte bune pentru slăbit Peştele este un aliment perfect în cura de slăbiredeoarece este bogat în proteine, dar are mult mai puţine calorii decât alte alimente care conţin aceste substanţe nutritive, cum ar fi carnea de pui sau de vită. Iar proteinele sunt esenţiale când vrem să slăbim, pentru că ele ne ţin în frâu foamea şi poftele, împiedicându-ne să mâncăm mai mult decât avem nevoie.

arsură de grăsimi tbol pierdere în greutate santa cruz

În plus, peştele este o sursă excelentă de acizi graşi Omega 3, care menţin sănătatea inimii şi a creierului. Dar despre beneficiile peştelui vom vorbi puţin mai jos.

Dietă şi slăbire Sănătate Nu ştii ce să mai găteşti iarna, când ai la dispoziţie puţine legume şi fructe proaspete, dar vrei să ai varietate? Iată 3 garnituri sănătoase pentru iarnă, care nu îngraşă şi care te scot din amorţeala de după sărbători cu un aport nutritiv mare. Varză de Bruxelles cu bacon şi merişor Varza de Bruxelles nu este tocmai o legumă populară, dar asta nu înseamnă că reţeta potrivită nu o poate scoate din conul de umbră.

Iată care sunt cele mai indicate sortimente de peşte pentru slăbit: Cod Acest tip de peşte este sărac în calorii — o porţie are doar 89 de calorii —, dar bogat în proteine, a căror importanţă am amintit-o anterior. Un studiu publicat în Journal of Clinical Nutrition arată că persoanele care consumă cod la cină nu au tendinţa să se supraalimenteze, iar asta se datorează proteinelor din acest sortiment de peşte.

Scrumbie Scrumbia este considerată cel mai bun şi sigur sortiment de peşte, care întruneşte toate criteriile nutritive.

subțire jos linux de sâmbure corpul arde grăsime în repaus

Potrivit specialiştilor, dieta cu scrumbie este bună atât pentru slăbit, cât şi pentru a ţine la distanţă temutul infarct, datorită grăsimilor bune, mineralelor şi vitaminelor pe care le conţine din belşug. O porţie de de grame de scrumbie conţine aproximativ de calorii, 25 de grame de proteine şi mulţi acizi graşi Omega 3 şi Omega 6, care au un rol important în reglarea colesterolului.

De asemenea, scrumbia este o sursă bogată în vitaminele A, C, D, E, K, B6 şi B12, dar şi în minerale necesare unui organism sănătos, precum calciufier, zinc, potasiu, magneziu şi seleniu. Halibut Un alt sortiment de peşte recomandat la dietă este halibutul, un peşte foarte săţios, dar cu mai puţină grăsime decât somonul, de exemplu.

Morcovi copţi cu miere şi ierburi

O porţie de halibut la grătar sau la cuptor conţine doar 94 de calorii şi aproape 20 de grame de proteine, adică aproape o treime din necesarul zilnic. De asemenea, este bogat în seleniu, magneziu şi vitamina B12, alte substanţe nutritive importante atât în cura de slăbire, cât şi pentru menţinerea stării de sănătate. Sardine Chiar dacă sunt mici şi nu crezi că te vei sătura cu ele, vei fi surprinsă. O porţie de sardine fripte va fi suficientă cât să te simţi sătulă.

Partea şi mai bună este că sardinele se numără printre puţinele sortimente garnitură de slăbit peşte care nu conţin aproape deloc mercur şi alte metale toxice, deci pot fi consumate în siguranţă şi de copii, gravide sau femei care alăptează.

Păstrăv E delicios şi trebuie să îl incluzi cât mai des în meniu! Păstrăvul este un peşte foarte gustos, o sursă bună de proteine şi este mai slab caloric în comparaţie cu somonul, de exemplu. O porţie garnitură de slăbit păstrăv la grătar are doar de calorii şi aproape 25 de grame de proteine, ceea ce înseamnă că îţi ţine de foame, dar nici nu trebuie să îţi faci griji că nu te vei încadra în necesarul caloric.

Macrou Este un peşte popular pe la noi, poate şi pentru că are puţine oase, iar acestea sunt mari şi uşor de îndepărtat.

Bine ai venit pe Slăbuţe!

La fel ca alte sortimente de peşte de apă sărată, macroul este o alegere potrivită în dietă, pentru că este bogat garnitură de slăbit grăsimi sănătoase, proteine şi vitamina B O porţie de macrou de de grame conţine puţin peste de calorii, 24 de grame de proteine şi 18 grame de grăsimi, majoritatea dintre ele fiind reprezentate de acizi Omega 3.

Ai grijă să alegi peşti de dimensiuni cât mai mici, pentru că aşa te asiguri că nu conţin multe chimicale. Somon Am ajuns şi la peştele care capătă popularitate în ultimii ani în rândul românilor, şi anume somonul.

Deşi preţul somonului proaspăt este destul de ridicat, una sau două porţii pe săptămână sunt la îndemâna oricui. O porţie de somon de de grame conţine doar de calorii şi 25 de grame pierdere în greutate dahlonega garnitură de slăbit sănătoase.

Alte sortimente de peşte indicate în curele de slăbire sunt: ştiuca, merluciul, şalăul, heringul şi chefalul.

Retete din carne: 7 alternative sanatoase la garnitura de cartofi Retete din carne: 7 alternative sanatoase la garnitura de cartofi Este gustoasa si satioasa, dar nu tocmai cea mai potrivita alegere daca ne dorim o silueta supla si un tonus ridicat. Se digera prost, stimuleaza prea mult secretia de insulina poate suprasolicita, in timp, pancreasul si mareste pofta de dulce si ingrasa. Avantajele nu se rezuma doar la cele legate de sanatate: incercand diverse retete alternative vei iesi din rutina si vei re descoperi combinatii delicioase de gusturi si arome. Care sunt, asadar, ingredientele de baza pe care merita sa le incerci in locul cartofilor la retetele din carne?

Cât priveşte sortimentele de peşte de evitat, acestea includ: peştele spadă, rechinul, tonul, pangasiusulmacroul şi heringul de mari dimensiuni, crapul, somnul, anghila. Conserve cu peşte: ieftine, sănătoase şi indicate în cura de slăbire Pentru a nu face gaură în buget cumpărând zilnic peşte proaspăt, poţi alterna mesele cu conserve de peşte ton, sardine, hering, şprot, macrou etc.

Ai grijă însă la ceea ce conţin, pe lângă peştele propriu-zis, în special la cantitatea de sare sau ulei.

Retete din carne: 7 alternative sanatoase la garnitura de cartofi

Alege-le pe cele în suc propriu sau în apă, cu adaos de zeamă de lămâie, şi fereşte-te de cele în sos de roşii garnitură de slăbit de muştar, care conţin foarte multă sare, dar şi — surpriză — zahăr!

Poţi combina o salată de ton cu o salată de verdeţuri proaspete de primăvară sau o conservă de şprot cu fire de ceapă verde şi ridichi — sunt mai mult decât suficiente pentru cină, îţi ţin de foame şi îţi asigură şi aportul nutritiv de care are nevoie organismul. Garnituri pentru peşte care nu îngraşă Am stabilit ce peşte e bun pentru slăbit, să vedem acum şi ce garnituri se potrivesc din punctul de vedere al gustului, dar care să şi respecte criteriul caloriilor.

  • Он уже собирался приступить к продолжению монолога, когда Николь спросила его о том, как общаются обычные октопауки и их москитоморфы.
  • А если они погонятся за нами с геликоптерами и прожекторами.
  • Arde de grăsime fb infinit

Prima opţiune este, evident, garnitura de legume sotate în puţin unt, preparate la abur sau pe grătar — aveţi de ales între broccolifasole verde sau galbenă, varză de Bruxellessparanghel, mazăre, dovlecei, ciuperci.

Apoi, desigur, avem varianta de cartofi la cuptor, dar nu trebuie să exagerăm cu cantitatea. Cartofii conţin o cantitate mare de carbohidraţi simpli, care nu sunt tocmai indicaţi în regimul de slăbire, aşa că se recomandă moderaţia în privinţa acestora. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul orezului, cu menţiunea că orezul brun, integral, este de preferat în locul celui alb. Şi ce altceva poate fi mai gustos decât un peşte fript, mujdei de usturoi înţepător şi garnitură de slăbit pat gălbui de mămăliguţă aburindă?

Ei bine, la acest capitol trebuie să fim zgârciţi, pentru că nutriţioniştii ne recomandă doar linguri de mămăligă la o porţie de peşte, şi acelea nu cu vârf. Cât despre pâine sau cartofi prăjiţi, nici nu încape vorba! Dieta cu garnitură de slăbit beneficii şi contraindicaţii Pentru că l-am ridicat în slăvi pentru puterea sa de a ne subţia talia, ar fi cazul să ne îndreptăm atenţia şi asupra beneficiilor pentru sănătate ale peştelui.

Iată care sunt efectele benefice ale consumului de peşte: Poate reduce riscul de boli cardiovasculare infarct, accident vascular Asigură creşterea armonioasă a copilului.

Citițiși