Exerciții de condiționare pentru arderea grăsimilor, mică cum arde burtă

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

Pinterest Toată lumea are un motiv diferit pentru a face mișcare. Unii vor să îndeplinească obiectivele de performanță, alții vor să-și construiască suficient mușchi pentru a-și face mânecile cămășii umflate. Dar la un anumit nivel, aproape toată lumea se străduiește să fie mai sănătoasă — și asta înseamnă că transpira și arde grăsimi.

zeci de unități pierd în greutate

Ar trebui să aveți în minte mai mult decât simpla estetică în timp ce vă propuneți să vărsați grăsime corporală. Oamenii sănătoși vin în toate formele și dimensiunile, dar nu toate grăsimile sunt create egale. Acest lucru se datorează faptului că grăsimea abdominală, cunoscută și sub numele de grăsime viscerală, este un țesut activ din punct de vedere metabolic vă poate dăuna corpului.

A scăpa de asta este mai mult decât un proiect de vanitate. Deci, trebuie să lucrați cu pașii corecți. Abonament pentru sănătatea bărbaților La fel, nu toate antrenamentele pentru arderea grăsimilor sunt egale.

Exercitii pentru topirea grasimilor de pe abdomen

Când mulți antrenori se gândesc la exerciții pentru arderea grăsimilor, se concentrează de obicei pe mișcări metabolice intense — gândiți-vă la mișcări cu energie ridicată, cum ar fi burpeele, slams-urile, frânghiile de luptă și altele asemenea. Acest lucru nu este neapărat greșit. Dar există și alte exerciții care pot funcționa și ele.

mică cum arde burtă

Mișcările grele cu mai multe articulații, cum ar fi genuflexiunile și ascensiunile, provoacă mai multe grupuri musculare, ceea ce vă va ajuta să construiți mai mult mușchi și să folosiți mai multă energie și să ardeți grăsimea. Adăugați aceste exerciții de ardere a grăsimilor la planul de antrenament pentru a găsi calea corectă de ieșire.

Amintiți-vă, nu puteți suprasolicita o dietă proastă și veți avea probleme cu arderea grăsimilor dacă nu aveți un deficit caloric —Așadar, concentrați-vă pe îmbunătățirea obiceiurilor din bucătărie, de asemenea.

pierde 5 kg grăsime

Este posibil să găsiți același conținut într-un format diferit sau puteți găsi mai multe informații pe site. Cele mai bune exerciții pentru arderea grăsimilor Burpee Burpeele sunt arzătorul clasic de grăsimi pentru antrenori și aproape un rit de trecere pentru aproape toți cei care doresc să transpire. Veți cădea pe podea, veți împinge înapoi în sus și veți sări o repetiție, apoi veți continua să lucrați. Doar asigurați-vă că nu exagerați cu burpeele.

cum să pierzi flab de pierdere în greutate

La început, rămâneți la seturi de cel mult Dacă aveți probleme cu partea superioară a corpului, încercați aceste variante la scară.

A sări coarda Dacă credeți că sărind coardele sunt doar pentru copiii din locul de joacă, nu știți cum să săriți. Cel mai de bază echipament din sala de sport vă oferă un antrenament complet, cu o tonă de potențial de ardere a grăsimilor.

Cum să arzi grăsimea în 5 zile, conține...

Începeți prin a vă perfecționa formularul pentru a trece rapid peste perioade scurte de timp, cel mult două minute. Odată ce stăpâniți elementele de bază, vă aparține o întreagă lume a mișcărilor de coardă și a antrenamentelor.

Cu lovituri de minge Loviturile cu bile Med sunt exercițiul perfect pentru cele mai proaste zile.

cum pierd grăsimea din burtă

Nu arzi doar grăsimi aici — lovind mingea în pământ cât de tare poți, arde stresul, furia, plictiseala sau orice te deranjează. Folosind întregul corp în mișcare, ridicați mingea peste cap și călcați pe degetele de la picioare, apoi loviți-o înapoi cu nucleul, șoldurile și brațele.

Prinde mingea în timp ce ricoșează spre piept și repetă procesul.

Pachetul de ardere intensiva a grasimilor, Exercitii pentru a Scapa de Aripioare

Doar asigurați-vă că vă țineți corpul sub control, deoarece nu trebuie să vă înrăutăți ziua cu o formă proastă. Înapoi la ghemuit Ghemuiturile puternic încărcate sunt o piatră de temelie a antrenamentului de forță dintr-un singur motiv: există câteva modalități mai fiabile de a construi rezistența inferioară a corpului.

Descopera Top 29 Mini-Antrenamente care Topesc Grasimea, Definesc Muschii si Sculpteaza Patratelele Rapid si Eficient in doar de minute Ti-ar placea sa ai un abdomen mai plat fara sa te chinui sa mananci mai putin? Sa-ti dezvalui patratelele atragatoare fara sa faci zeci de abdomene? Sa ti se vada muschii mai definiti si mai impresionanti fara zeci de minute de cardio?

Exercițiul compus este, de asemenea, un arzător de grăsimi, deoarece folosești mai multe grupuri cheie de mușchi și folosești multă energie pentru a muta greutatea.

Asigurați-vă că rămâneți inteligent atunci când vă ghemuiți. Pentru un potențial maxim de ardere a grăsimilor, utilizați o formă adecvată prin angajarea nucleului dvs. Smulge gantera Reduceți ridicările olimpice provocatoare din punct de vedere tehnic la mișcările cu gantere, cum ar fi să vă prindeți pentru a vă provoca coordonarea, pentru a vă construi puterea și, bineînțeles, pentru a arde grăsimile.

De asemenea, vor îmbunătăți explozia și atletismul, protejându-vă în același timp umerii. Numele jocului aici este tripla întindere — actul de a vă întinde și îndrepta gleznele, genunchii și șoldurile.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient

Concentrați-vă pe cele trei părți ale exercițiului: trageți greutatea de pe slabire facand zumba, explodați prin șolduri pentru ao ridica, loviți gantera peste cap și aterizați sub ea.

Deadlift O altă ascensiune mare, proastă și grea, care funcționează ca un arzător de grăsimi, este mortul. Exercițiul cu articulații multiple implică întregul corp, în special lanțul posterior și corpul inferior, iar efortul necesar pentru a îndepărta greutatea de pe podea începe metabolismul.

Greutatea mortală este cea mai benefică atunci când este efectuată corect cu sarcinile grele. Aceasta înseamnă că vă activați nucleul pentru a vă stabiliza coloana vertebrală.

Îți folosești glutei și hamstrii pentru a scoate greutatea de pe podea și te miști încet și în mod deliberat prin fiecare reprezentant.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

Kettlebell Swing Balansarea este un exercițiu foarte versatil care poate duce la scăderea înălțimii și a forței în timpul arderii grăsimilor. Cheia este să-ți folosești șoldurile exerciții de condiționare pentru arderea grăsimilor a controla mișcările — brațele sunt acolo doar pentru a ține strânsoarea greutății.

Asigurați-vă că sunteți încă în poziția corectă în timp ce vă balansați.

pretenții de pierdere în greutate falsă

Nu ar trebui să vă ghemuiți și să adăugați greutate; În schimb, țineți genunchii ușor îndoiți, pivotați-i la șolduri și mențineți capul într-o poziție neutră pentru a vă menține coloana vertebrală corect aliniată. Pion de transport Gențile încărcate sunt atât de simple încât exercițiul fizic pare prea evident pentru a fi un arzător eficient de grăsimi — dar oricine a fost forțat să poarte un set de gantere sau chiar o încărcătură grea de alimente pentru o plimbare lungă poate atesta cât de rapidă este greutatea devine o povară.

Poziția este esențială exerciții de condiționare pentru arderea grăsimilor — țineți-vă strânsoarele, strângeți glutele și miezul, trageți-vă cutia toracică, țineți privirea în față și asigurați-vă că umerii nu se înclină înainte în timp ce pășiți. Frânghii de luptă Frânghiile de luptă sunt un echipament care a devenit notoriu datorită antrenamentelor intense pentru care sunt utilizate pe scară largă.

Citițiși