Proces de ardere a grăsimii. Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor - Myprotein Blog

proces de ardere a grăsimii

La un moment dat, trebuie sa pui lucrurile la punct si sa delimitezi toate miturile nutritionale care plutesc in jurul tau. Dar aici e pierdere în greutate piperonală unele dintre aceste mituri sunt de fapt adevarate!

Accelerarea arderii grăsimilor — cum să faci să slăbeşti mai repede? Alimentele care ard grăsimi şi metabolismul uman sunt elemente foarte complexe care nu au fost încă pe deplin înţelese nici chiar de către oamenii de ştiinţă, aşa că voi încerca să explic cât mai simplu acest proces. Anumite alimente şi obiceiuri alimentare pot fi folosite pentru accelerarea arderii grăsimilor fie direct — prin inducerea topirii surplusului de grăsimi din organism, fie indirect — prin reglarea ratei de utilizare a energiei de către organism. Autor: Iulia Pocol Alimentele care ard grăsimi şi metabolismul uman sunt elemente foarte complexe care nu au fost încă pe deplin înţelese nici chiar de către oamenii de ştiinţă, aşa că voi încerca să explic cât mai simplu acest proces.

Dar care dintre ele? Pentru a va ajuta si a va scoate din ceata, am facut o lista cu 10 dintre cele mai comune dileme despre ardere a grasimilor si la finalul fiecareia din cele 10 dileme ca lucrurile sa fie simple am sa le cataloghez ca: adevar sau fictiune.

Sfaturi pentru arderea grasimilor

Un gram de proteine sau carbohidrati ofera patru calorii, dar aceeasi cantitate de grasime ofera noua calorii — mai mult decat dublu. Daca mananci unt la fiecare masa, poti adauga pana la o tona de calorii…! Sa nu mai vorbim, atunci cand mananci grasimi sanatoase. In primul rand, ele sunt mult mai usor de utilizat pentru consumul de energie decat grasimile saturate si nesaturate.

Muzica Terapeutică - Pierderea in greutate - Frecvența 295.8 Hz asociată cu celulele grase

Si varietatea de grasimi sanatoase omega-3 incurajeaza de fapt o ardere a grasimilor. Hormonii tiroidieni sunt produsi de glanda tiroida si sunt extrem de importanti in guvernarea ardereii grasimilor.

Este vorba despre actiunea unui hormon de ardere a grasimilor ale carui niveluri cresc in fluxul sangvin atat pe durata efectuarii antrenamentelor sportive, cat si ca raspuns la temperaturile scazute. O mai buna intelegere a semnalelor ce indica arderea caloriilor ar putea deschide, astfel, noi cai de dezvoltare a tratamentelor specializate pentru cazurile de obezitate, scrie joslin. Aceste constatari apartin primului studiu cuprinzator realizat pe tema hormonului de control al arderii grasimilor, cunoscut sub numele de lipokine, mai exact hormonul care influenteaza nivelul de lipide din organism pe parcursul activitatii fizice. Raportul noului studiu a fost publicat recent in revista de specialitate "Cell Metabolism. Laurie Goodyear, directoarea sectiei de fiziologie si metabolism din cadrul Joslin Diabetes Center.

Cand scade cantitatea de carbohidrati nivelul hormonilor tiroidieni scade, astfel incetineste procesul de ardere a grasimilor. Deci, pastrarea nivelului de carbohidrati adecvat — suficient pentru a permite un antrenament intens, greu care sa tina hormonii sub control — este modul inteligent de abordare. Cand se tine o dieta pentru slabire, puteti sa va pastrati carbohidratii la aproximativ 0,5 grame per kilogram din greutatea corporala.

nu pot găsi voința de a pierde în greutate

Cu toate acestea, din moment ce dietele sarace in carbohidrati sunt eficiente pentru a obtine slabirea, atunci cand se scade nivelul sub 0,5 grame, se adauga o zi mai bogata in carbohidrati aproximativ 1 sau mai multe grame pe kilogram o data pe saptamana. Deci, pur si simplu stand hidratat poate ajuta la mentinerea ratei metabolice optime, deci arderea grasimilor. Se pare ca apa rece ridica rata metabolismului deoarece corpul trebuie sa consume energie pentru a incalzi apa la temperatura corpului.

Câteva sfaturi pentru arderea grăsimilor

Bea un plus de 2 cani de apa rece intre mese pentru a mentine procesul de ardere a grasimilor activ. Cand te trezesti infometat si sari peste micul dejun, nivelul de leptina, hormonul de proteine care regleaza apetitul si metabolismul se schimba incurajand astfel organismul sa-si pastreze grasimea. In plus, saritul peste micul dejun faciliteaza o stare catabolica, adica o stare de irosire a masei musculare care determina metabolismul sa incetineasca. Ai dormit timp de sapte sau opt ore sau poate mai mult, ceea ce inseamna ca ai fost intr-o stare de repaus alimentar.

Inafara de spalatul pe dinti, primul lucru la care ar trebui sa te gandesti dimineata este sa consumi proteine si carbohidrati adecvati.

Accelerarea arderii grăsimilor – cum să faci să slăbeşti mai repede?

Starea catabolica este de asemenea un motiv de ingrijorare pentru culturistii profesionisti. Olympia -Jay Cutler, se trezea in mijlocul noptii și bea un shake de proteine doar pentru a ramane anabolic. Atunci cand incerci sa te definesti, sfatul proces de ardere a grăsimii sa tinzi usor spre zero carbohidrati la ultimele doua mese ale zilei — exceptie fac cei care se antreneaza tarziu. Daca te antrenezi pe timp de noapte sa presupunem ca la ora 20 incepe antrenamentul trebuie sa mananci ceva inainte, adica o masa care sa includa o cantitate mica de carbohidrati care se digera lent si proteine izolate sau hidrolizate.

Adevar si Fictiune despre arderea grasimilor

Si dupa antrenament ai nevoie de putini carbohidrati care se digera rapid chiar daca se face ora 23, pentru a porni procesul recuperarea musculara si a evita starea catabolica vezi partea 4 din articol. Daca va antrenati seara aveti nevoie aproximativ 20 g de carbohidrati care se digera lent cum ar fi produse din fructe sau cereale integrale paine din grau integral, tarate, fulgi de ovaz cu 30 de minute inainte de antrenament si de g de carbohidrati care se digera rapid cum ar fi bauturile pentru sportivi, jeleuri la 30 de minute dupa.

Pierdere în greutate de 52 de înălțime

Acest lucru ajuta corpul sa reintre intr-o stare anabolica de crestere  dupa mai multe ore de repaus alimentar peste noapte. Desigur, carbohidratii simplii sunt o necesitate dupa antrenament fie ca este vorba de ridicare sau cardio pentru a reveni rapid la o stare anabolica, o stare care a fost intrerupta de antrenament. Acestea fiind spuse, in toate celelalte momente ale zilei, exceptie facand micul dejun si masa de dupa antrenament, ia o pauza de carbohidrati simpli.

Cu toate acestea, cand grasimea din corp incepe sa fie folosita, organismul incepe proces de ardere a grăsimii se bazeze pe o sursa alternativa de energie: proteine. Acesta este momentul in care trebuie sa cresti semnificativ aportul de proteine pe care il mananci pentru a evita o stare catablica. Incepe un proces in care corpul pierde tesut muscular, prin urmare metabolismul tau scade. Si cand metabolismul scade, procesul de ardere a grasimilor scade, lucru care submineaza ideea de a fi pe o dieta de ardere a grasimilor.

Cand definirea este scopul, 2 grame de proteine pe un kilogram din greutate corporala pe zi pot sa devina insuficiente — trebuie crecut pana la aproximativ 3 sau poate 3½, in functie de necesitate grame pe kilogram pentru a pastra masa musculara la acelas nivel. Repet: Saturația pierderii în greutate nu sari peste masa dinaintea antrenamentului.

Care este secretul privind arderea grăsimilor?

Masa pre-antrenament iti va da energia necesara si resursele de care ai nevoie pentru a face un antrenament greu, astfel poti sa arzi surplusul de calorii. Daca raspunsul e ca nu reuseste sa se antreneze intens, asta e un indiciu ca mananca prea putin si face o greseala imensa prin reducerea caloriilor in detrimentul mentinerii capacitatii sale de a se antrena din greu.

Antrenamentele intense te ajuta sa dai jos grasime, deci sa scazi procentul de gasime corporala, adica sa te definesti. Antrenamentele grele iti stimuleaza metabolismul.

Care este secretul privind arderea grăsimilor? - Doza de Sănătate

Cei care nu mananca in orele precedente antrenamentului ajung sa se suprantreneze fara sa isi dea seama, rata metabolica scade si pierd masa musculara pur si simplu pentru ca nu pot sustine antrenamentul. Cu doua pana la trei ore inainte de antrenament, consuma g de proteine dintr-o sursa cu un nivel scazut de grasimi carne de pui slaba, curcan sau carne de vita si g de carbohidrati care se digera lent fulgi de ovaz, paine din cereale integrale sau cartofi dulci apoi in jur de 30 de minute inainte de antrenament, se iau 20 g de proteine care au o absortie rapida zer in mod ideal si o alta g de carbohidrati care se digera lenta.

Atunci cand esti intr-o faza de ardere a grasimilor, pastreaza mesele cina si gustarile luate mai tarziu in a doua parte a zilei mai mici decat la micul dejun si la masa de pranz. De asemenea, scade consumul de carbohidrati pe parcursul zilei, pana la punctul in care orice gustare luata tarziu este in primul rand compusa din proteine.

ARDE GRĂSIMEA CA UN PROFESIONIST - Articole Blog

In cazul in care ai de gand sa mananci un cartof dulce, mananca-l la pranz sau ca parte a unei mese pre-antrenament. La cina, incearca sa te limitezi la carbohidrati proveniti din legume. Daca te antrenezi pe timp de noapte, a se vedea numarul cinci din articol. Nu e nimic gresit in a consuma o ceasca de cafea dimineata, dar pentru a maximiza efectele de ardere a grasimilor, cel mai bun moment pentru a bea cafea este cu aproximativ o ora inainte de antrenament.

sfaturi de slăbit în două săptămâni

Cercetarile pe aceasta tema arata ca, consumul de cofeina inainte de antrenament te poate face mai puternic in sala si reduce durerile musculare in timpul antrenamentului, ambele motive permitand un antrenemanet mai intes, greu. Cercetarile arata ca formele de supliment de cofeina pastile sau pulberefunctioneaza mai bine decat cafeaua. Desigur, trebuie tinut cont si de calorii.

Daca esti proces de ardere a grăsimii, cofeina nu o sa te slabeasca, mai ales daca adaugi calorii din zahar. Bea cafea neagra si stai departe de caffe latte si moccacino.

Citițiși