Slăbește pubmed. De ce te îngrași după ce ai slăbit?

slăbește pubmed

Ghidul complet despre postul intermitent Luni, Prin urmare, am decis să vă aducem noi informații despre ceea ce este postul intermitent, ce tipuri de IF-uri intermittent fasting cunoaștem și care sunt beneficiile pentru sănătate pe care le puteți obține de pe urma acestei diete.

În final, veți afla cum să combinați postul intermitent cu exercițiile fizice și cum să alegeți corect suplimentele nutritive. Ce ziceți, încercați și voi intermittent fasting?

Revvolution Science: Probioticele și procesul de slăbire

Ce este postul intermitent? Postul intermitent sau în engleză Intermittent Fasting — IF, este un model de alimentație care limitează pe o anume perioadă de timp consumul de alimente. Ideea de bază a postului intermitent constă în reducerea consumului de calorii, ceea ce duce la scăderea greutății și a grăsimii corporale. Este doar una din modalitățile de a obține silueta mult dorită și de a scăpa de colăceii de pe abdomen. Este o modalitate simplă de alimentație pe care mulți oameni o apreciază.

  • Blog 0 Autor: Valentin Vasile Probioticele sunt microorganisme vii care au beneficii pentru sănătate atunci când sunt consumate.
  • Revvolution Science: Probioticele și procesul de slăbire - REVVOLUTION - Powered by Valentin Vasile
  • Dieta Dukan - Nu urma regimul inainte sa citesti asta!
  • Cum să nu te îngrași înapoi după ce ai slăbit © Autor: Patriche Silvia Multă lume se îngrașă la loc după ce a slăbit.
  • Sigina Obezitatea este una din cele mai comune boli ale stilului de viață defectuos.
  • View Larger Image Mersul pe jos este o activitate fizică care arde calorii, dar este subapreciată.
  • Acesta joacă un rol important în producerea de energie, transportând acizii grași către mitocondriile celulare.

Avantajul postului intermitent este și faptul că, cercetătorii confirmă efectele sale asupra sănătății. Tipuri de post intermitent sau intermittent fasting Tipurile de post intermitentdiferă în funcție de cât de lungă e perioada de postși de frecvența în care nu vă alimentați.

În cele ce urmează, vă prezentăm6 tipuri de post intermitent.

Ghidul complet despre postul intermitent - GymBeam Blog

Fiecare dintre aceste tipuri poate fi eficient pentru voi. Ce tip de IF vi se potriveșteeste un lucru foarte individual. Această metodă este cunoscută și sub numele deLeangains protocolși a fost popularizată de expertul în fitness Martin Berkhan. De exemplu; nu veți mai mânca după ora Prin urmare, nici nu o să observațică ați absolvit un post de 16 ore,inclusiv un somn de 8 ore. Acest tip de slăbește pubmed fi adaptat în funcție de slăbește pubmed voastre.

Dacă nu vă putețiimagina începutul zilei fără slăbește pubmed mic dejun consistent, puteți sări pestemasa de seară. În perioada când nu mâncațieste important să consumați suficiente lichidepentru a vă hidrata organismul. Sunt permise doarapa, cafeaua neîndulcită și băuturile fără calorii. În rest, pe perioada când puteți mânca,puteți alege alimente pe care le-ați mâncat și până acum. Pentru a obține rezultate slăbește pubmed rapid, ar fi bine ca în meniul vostru săadăugați mai multe legume, fructeși alimente sănătoase.

Nici postul intermitent nu face minuni, dacă timp de 8 ore vă vețiîndopa precum ați vrea să recuperați cele 16 ore de post. Și în cazul de față aplicați regula de aur, și anume,mâncați doar atât cât puteți arde pe parcursul unei zile.

slăbește pubmed cât timp pierde procente de grăsime corporală

Se postește timp de 20 de ore, iar în fereastrade 4 ore puteți mânca. Obiectivul dietei războinicului este de a crește sistemul nervos simpatic care ajută la stimularea lipolizei și la accelerarea metabolismului. În timp ce bărbații pot consuma de calorii, femeile consumă doar de calorii. Practic, această dietă de arată precum ați mânca porții clasice pe parcursul săptămânii, iar marți și joi reduceți aportul de calorii.

Prin urmare, veți mânca porții mai mici cu un conținut de calorii de pentru femei și în cazul bărbaților. Criticii nu văd cu ochi buni această dietă prin faptul că nu a fost suficient analizată, deși postul intermitent în sine slăbește pubmed trecut prin mai multe studii.

L-CARNITINA PENTRU SLĂBIT? - | Top Forma

Eat-stop-eat —abținere de la mâncare, o dată sau de două ori pe săptămână Eat-stop-eat, este un tip de dietăpentru un interval de 24 de ore, o zi sau două pe săptămână. Acest tip de post intermitent a fostfoarte popularîn slăbește pubmed ani datorită expertului în fitness Brad Pilon.

Regimul eat-stop-eat este un stil de postîn care nu mâncați din prima seară până a doua zi seara. Desigur, puteți ține acest postde dimineața până a doua zi dimineața sau începând de la prânz până a doua zi la prânz. Scopul este de a rezista24 de ore fără alimente.

slăbește pubmed hw 2 slăbește în mod natural

Sunt permise doarcafea, apă sau alte băuturi fără slăbește pubmed senzația de foame. Dacă vreți să slăbiți, este important caatunci când nu țineți postsă mâncați exactca și cum nu ați fi la dietă.

slăbește pubmed pierdeți în greutate poveștile de succes

Dar atenție, aveți grijă săaveți o alimentație sănătoasă și echilibrată. Dacă intenționați să încercați această dietă,vă recomandăm să încercați mai întâi un post de oreși să vă pregătiți treptat corpul pentru o zi întreagă de post. Dacă veți încerca acest tip de dietă, planul vostruva arăta ca în imaginea de mai jos.

Cum să nu te îngrași înapoi după ce ai slăbit

Alternate-day fasting — post alternativ Alternate-day fasting este un stil de alimentație în care țineți post în fiecare a doua zi. Sunt cunoscute mai urăsc pierderea în greutate versiuni ale acestui tip de post intermitent.

Post negru sau post în care puteți consuma de calorii în ziua postului. De exemplu, timp de 12 ore mâncați normal, iar în următoarele 36 de ore țineți post, sau puteți mânca 24 de ore și apoi 24 de ore țineți post. În graficul de mai jos găsiți modul de alimentație pentru acest tip de post. Random Meal Skipping — postul ocazional Nu trebuie întotdeauna să urmați instrucțiunile stricte ale postului intermitent. Dacă din când în când încercați să țineți un post de 24 de ore, acesta vă poate aduce doar beneficii pentru sănătate.

E doar un mit că oamenii trebuie să mănânce la fiecare câteva orepentru a nu suferi de foame și pentru a nu pierde masă musculară. Organismul uman este adaptat să reziste fără hrană și câteva zile. Slăbește pubmed urmare, încercați acest tip de dietă, atunci când nu vă este foame, sunteți plecați sau nu aveți timp să gătiți. Cum este în viața reală?

slăbește pubmed pierderea în greutate wasilla

Citițiși