Scădere în greutate, dar nu grăsime corporală. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală

Îți explicăm totul! Scăderea în greutate, așa cum sugerează și numele, înseamnă o dietă pe care o vom urma pentru a slăbi câteva kilograme și pentru a ne menține corpul, în general, fără a distinge între scăderea masei grase și scăderea masei uscate mușchii. Pe lângă obiectivul estetic, pierderea în greutate este, de asemenea, folosită în sporturile cu categorie de greutate sau în sporturile de anduranță.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Aceasta se produce în perioada de dinaintea competițiilor. Principiul rămâne același: reducerea kilogramelor acumulate în timpul perioadei fără competiții pentru a evita surplusul de kilograme în timpul competiției.

În funcție de metabolismul bazal, trebuie să ai un deficit caloric pentru a declanșa scăderea în greutate.

scădere în greutate, dar nu grăsime corporală cum să pierzi grăsime mică

Cu alte cuvinte, dacă mănânci mai puțin decât nevoile tale, vei slăbi. În plus, trebuie avut în vedere că orice dorință de scădere în greutate pune corpul într-o stare de catabolism distrugere musculară. Într-adevăr, pentru a slăbi, este nevoie de un echilibru caloric negativ, adică aportul de calorii prin alimentație trebuie să fie mai mic decât caloriile arse de organism.

scădere în greutate, dar nu grăsime corporală scoate grăsimea din hârtie

Pentru a funcționa corect, organismul își ia energia de unde poate, adică va folosi glucide glicogenlipide grăsimi corporaledar și proteine mușchi. Organismul își va lua energia întotdeauna din aceste 3 rezerve. Perioada de slăbit se referă, în special, la cei care practică bodybuilding.

scădere în greutate, dar nu grăsime corporală cel mai bine slăbește rutina

De obicei, apare după o perioadă de creștere a masei musculare, scopul fiind reducerea grăsimii acumulate fără a afecta mușchii obținuți prin activitatea fizică în timpul creșterii masei musculare. Această perioadă permite o definire mai bună a mușchilor, fiecare mușchi se vede mai clar. Scopul slăbitului este, prin urmare, scăderea masei grase prin minimizarea scăderii masei musculare.

scădere în greutate, dar nu grăsime corporală cele mai bune sfaturi pentru pierderea în greutate sănătate pentru bărbați

Amintim că scăderea masei musculare, atunci când protocolul este scădere în greutate, poate deveni rapid epuizantă prin aportul scăzut de glucide care sunt combustibilul nostru, să nu uităm. Scăderea masei musculare înseamnă, deci, baze nutriționale bune și un stil de viață sănătos în perioadele normale în afara perioadei de scădere a masei musculare.

Dacă ești dependent de junk food sau nu ai o alimentație echilibrată, este evident că o reechilibrare alimentară va fi suficientă pentru a-ți reduce eventualele zone inestetice.

Să consumi mai puține calorii pentru a avea un echilibru energetic negativ, menținând în același timp o activitate fizică.

scădere în greutate, dar nu grăsime corporală pierderea de grăsime în kg

În timpul perioadei de scădere a masei musculare, este suficient să slăbești cu 1 până la 2 kg pe lună, dacă vei slăbi mai mult, există un risc crescut să iei în greutate când se pierdere în greutate troy waffner perioada de scădere a masei musculare.

Nu trebuie să reduci prea multe calorii, deoarece s-ar produce scăderea masei musculare. Cel mai bine este să nu scoți din alimentație nicio categorie de alimente. Află care este programul de antrenament pentru slăbit?

Perioada de slăbit depinde de obiectivul inițial.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Atâta timp cât procentul de grăsime nu este satisfăcător, perioada continuă. Este de preferat să fie un proces de durată pentru dar nu grăsime corporală asigura o eficiență pe termen lung. Slăbitul prea rapid ar duce probabil la scăderea masei musculare.

scădere în greutate, dar nu grăsime corporală 231 pierdere în greutate

Acest lucru nu ar îndeplini obiectivul de a menține cât mai multă masă musculară prin eliminarea unei cantități cât mai mari de grăsime. Prin această metodă se măsoară grosimea pliurilor cutanate prin prinderea cu cleștele în diferite părți ale corpului. După aceasta, se va putea estima un procent de grăsime.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Exista doua probleme majore cu aceasta abordare: In primul rand, pierderea in greutate in urma dietelor foarte restrictive nu rezista aproape niciodata.

Citițiși