Stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

Conform celor spuse de doctorul de familie, eram obeză. Anii de sedentarism, munca de la birou, privitul la televizor în timp ce consumam mâncăruri nesănătoase, mi-au transformat corpul într-unul nesănătos. Ştim cu toţii că slăbitul presupune arderea mai multor calorii decât cele consumate.

stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

Dietele şi exerciţiile sunt extrem de importante când vrem să scăpăm de kilogramele în plus. Însă atunci când am aflat că mă îngrăşasem peste măsură, am încercat să aflu orice puteam despre cum să îmi accelerez metabolismul.

Ce este metabolismul?

Nu toată lumea are timp liber sau bani pentru a merge la sală. Aşa că iată 20 de metode verificate şi garantate de mine, care te vor ajuta să arzi calorii fără să depui efort: 1Consumă proteine în prima jumătate de oră după ce te-ai trezit Cea mai mare greşeală pe care o fac oamenii atunci când încearcă să slăbească, este să nu mănânce suficient sau să se înfometeze. De cele mai multe ori sărim peste micul dejun şi ne grăbim să mergem la muncă.

stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

Acesta este un obicei extraordinar de prost. Corpul omenesc a evoluat de-a lungul timpului în aşa fel încât a ajuns să depoziteze grăsime şi apă pentru perioadele în care acestea nu sunt consumate regulat.

Chiar dacă vei lua masa de două ori pe zi, indiferent cât de consistente vor fi porţiile, dacă vei sări peste micul dejun, metabolismul va primi un semnal cum că ar fi timpul ca la următoarea masă să recupereze şi să stocheze caloriile pe care nu le-a primit încă de la primele ore ale dimineţii. Consumând proteine în prima jumătate de oră de la trezire, corpul tău nu va simţi nevoia să stocheze grăsime şi va consuma caloriile mai repede.

Corpul omenesc este ca o maşină, aşa că trebuie alimentat regulat. Pentru o persoană obişnuită, asta înseamnă între şi de calorii consumate pe zi.

Ce factori influenteaza metabolismul?

Poate nu pare foarte mult, însă este un procent important ţinând cont că pentru aceleaşi de calorii consumate ar trebui să faci o stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor de doi kilometri, distanţă necesară de parcurs depinzând bineînţeles şi de greutatea pe care o ai. Consumul acesteia accelerează metabolismul cu până la 30 de procente timp de o ora.

Apa face ca metabolismul să fie funcţional în permanenţă, de aceea este recomandat un consum cât mai mare.

stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

De asemenea, dacă vei bea un pahar cu apă înainte de masă, numărul caloriilor asimilate va fi mai mic şi vei avea o digestie mai uşoară. Ar trebui să bei doi litri de apă în fiecare zi, cel puţin aşa zice regulă, însă poţi uita de ea complet. Minimul acceptat este jumătate de 20 ml kilocorp. Dacă ai 55 de kg trebuie să bei ml apă 55x40ml. Dacă vei consuma carne de vită care a fost hrănită cu cereale, atunci vei avea o senzaţie de saţietate mult mai mare, deoarece proprietăţile cerealelor sunt transmise în carnea animalului.

  • Slăbește mcdougall
  • Accelerarea metabolismului: 3 solutii practice care functioneaza - Andreea Raicu
  • Pierdere în greutate perfectă
  • Pierderea în greutate mintea asupra materiei
  • Cinci superalimente care ajută la arderea grăsimilor | Agenția de presă Rador

În cazul în care vei consuma legume tratate chimic, corpul va stoca pesticidele din interiorul acestora, în celulele de grăsime, fapt ce va duce la un metabolism lent. Dacă vei consumă hrană sănătoasă, dar care a fost crescută cu ajutorul chimicalelor, nu vei obţine rezultatele dorite.

Consumă produse bio pentru a îţi atinge scopul. Acestea sunt necesare pentru formarea masei musculare şi dau senzaţia de saţietate. Citeste si:  Noile studii arata ca turmericul poate fi un remediu pentru durerea genunghilor, osteoartrita 6Adăugă fibre Atunci când oamenii se hotărăsc să mănânce mai sănătos, elimină carbohidraţii şi măresc consumul de proteine.

Nu este o idee rea, însă fibrele vor avea de suferit. Fibrele nu sunt o materie digerabilă, călătorind numai, prin sistemul digestiv. Chiar dacă nu rămân în corp, sunt extrem de importante pentru sănătate. Consumă minim 25 de grame de fibre în fiecare zi şi încearcă să le iei din fructe şi legume, nu din suplimente alimentare sau shake-uri.

În cadrul unui studiu au participat două grupuri de femei; cele care au consumat probiotice, au pierdut de două ori mai multă grăsime decât celălalt grup care a urmat un tratament placebo.

Totuşi în cazul bărbaţilor, probioticele nu au avut nici un efect. Aşadar dacă eşti femeie, trebuie să consumi iaurt grecesc când doreşti să scapi de kilogramele în plus şi să arzi calorii cât mai repede. Conţine acizi graşi medii ce sunt asimilaţi de corp într-un mod diferit faţă de majoritatea acizilor graşi.

Acizii graşi medii sunt trimişi din sistemul digestiv direct în ficat, unde sunt utilizaţi pentru a produce energie, ori sunt transformaţi în cetone, acest lucru având un impact pozitiv asupra metabolismului. Studiile au dezvăluit că prin consumul de ulei de cocos, se ard cu până la de calorii în plus pe zi. Lipsa odihnei are un impact extrem de negativ asupra metabolismului tău.

stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

Când nu dormi suficient, organismul eliberează anumiţi hormoni care fac ca grăsimea să se depună în anumite zone ale corpului, în special în partea tricepsilor. Un somn de măcar opt ore este foarte important. Probabil că sună neplăcut pentru cei care sunt obişnuiţi să se culce la ora două dimineaţă şi să se trezească la ora şase să plece la muncă, însă este chiar foarte important.

stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

Lasă telefonul deoparte, închide televizorul, pune-ţi pe fundal un sunet sau o melodie care să te liniştească. Bea un ceai de valeriană sau un pahar cu lapte, fă orice ar putea să te ajute să adormi mai repede. Scorţişoara ajută la senzaţia de saţietate şi duce la stabilizarea nivelului de energie, nu creşte cantitatea de zahăr din sânge şi poate fi de ajutor în cazul în care ai crampe sau îţi este greaţă.

Ghimbirul nu are un impact foarte puternic asupra metabolismului, însă ajută la o bună sănătate a stomacului.

Rata metabolica este determinata de trei factori: 1. Cantitatea de energie utilizata de organism pentru desfasurarea proceselor vitale, cum ar fi respiratia. Cantitatea de energie consumata caloriile arse in timpul activitatilor fizice. Cantitatea de energie folosita in timpul procesului de digestie. In desfasurarea digestiei sunt implicate mai multe organe rinichificatintestinetc.

Uneori, când îţi schimbi dietă actuală cu una mai sănătoasă, stomacul nu are o reacţie imediată prea grozavă. Corpul nu ştie încă de ce dintr-o dată în loc de pizza şi milkshake-uri, primeşte pui şi brocoli. Prin consumarea ghimbirului şi a scorţişoarei vei face tranziţia mai uşoară.

Acesta conţine enzine ce contribuie la arderea grăsimilor şi este plin de vitamina C şi A, ambele fiind importante pentru sănătatea pielii şi a sistemului nervos. Pofta nebună de mâncare ce poate apărea câteodată în mijlocul zilei, poate fi potolită cu ajutorul acestor fructe, care sunt totodată bune şi pentru digestie.

Grapefruit-urile conţin enzime ce ajută corpul să asimileze proteinele mult cum să-ți pierzi spatele gras eficient. Poţi chiar să presari scorţişoară pe feliile de stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor, deoarece combinaţia este foarte gustoasă.

Ajută metabolismul şi duc la un consum mai mare de lichide, adică la o senzaţie de saţietate mai rapidă. S-a descoperit că ardeiul iute scade obezitatea prin faptul că măreşte energia consumată de corp şi ajută la oxidarea grăsimilor.

Stimularea metabolismului

Îmbunătăţeşte digestia şi circulaţia, contribuind astfel la o funcţionare optimă a organismului. Conţine vitaminele C şi A. Piperul Cayenne este minunat atunci când vrei să faci o mâncare picantă, putând fi adăugat în orice preparat. Citeste si:  Controversata planta Kratom: miracol al stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor sau drog periculos?

Rolul kratomului in combaterea dependentei de opioide 13Mănâncă usturoi Chiar dacă soţul nu va fi încântat să stea în preajma ta, usturoiul este un element important atunci când vrei să arzi calorii. Îţi accelerează metabolismul şi duce la echilibrarea nivelului de zahăr din sânge, prevenind crizele glicemice. De asemenea usturoiul taie pofta pentru mâncăruri nesănătoase şi întăreşte sistemul imunitar, scade tensiunea şi scade riscul formării cheagurilor de sânge. Conţine antioxidanţi ce ajută în lupta cu bolile infecţioase şi contribuie la o stare bună generală.

Stilul alimentar

Acesta creşte nivelul cortizonilor, lucru ce împiedică arderea grăsimilor. Din păcate stresul este prezent în viaţa de zi cu zi şi ţine de tine să încerci să îl ţii sub control pe cât posibil.

Mănâncă sănătos, meditează şi practică yoga sau mergi la cursuri de pilates, toate acestea contribuind enorm la eliminarea grijilor. Asigură-te că te odihneşti suficient, planifică-ţi atent treburile şi fii activă, astfel nivelul de stres va fi mai scăzut. Ajută la calmarea poftelor cât şi la scăderea în greutate. Ciocolata neagră conţine cofeină şi catechine, despre care am mai spus că ajută la accelerarea metabolismului.

Nu exagera însă, fiindcă ce e prea mult strică. Mănâncă câteva pătrăţele de ciocolată neagră la câteva zile pentru îţi ţine pofta în frâu.

stimularea metabolismului de ardere a grăsimilor

Citițiși