Slăbește la întâmplare

50 Best Slăbire și sănătate images in | sănătate, slăbire, remedii naturiste

Slabeste inteligent si eficient!

grăsimile ard imediat

Necesarul zilnic mediu de energie pentru femei este de aproximativ kcal. Oamenii care sunt activi fizic, fie la munca, fie in timpul liber au nevoie de mai multe calorii decat cei sedentari.

Atunci cand doresti sa scapi de grasime, trebuie sa fii sincera cu tine si sa te incadrezi in categoria de greutate potrivita, evaluata real, avand in minte noua categorie in care doresti sa te inscrii. Nu slăbește la întâmplare sa mai faci nici o greseala pentru ca orice surplus alimentar fata de ratia prescrisa este totdeauna depozitata ca grasime. Un kilogram de grasime este echivalentul a kcal de energie stocata. Aminteste-ti totdeauna ca 1 kg de grasime este egal cu 1,4 kg de tesut adipos.

Acest lucru se explica prin faptul ca tesutul adipos contine pe langa grasime, vase de sange, tesut conjunctiv si o mica cantitate de apa.

Account Options

Cea mai usoara metoda de a aprecia cantitatea de grasime din corp este aparatul de masurare a pliului cutanat, care are la baza principiul depunerii grasimii subcutanat. Cu cat ai mai multa grasime in slăbește la întâmplare, cu atat va fi mai gros stratul adipos aflat sub piele.

O anumita cantitate de grasime este totusi necesara in organism, pentru a mentine starea de sanatate.

învelișurile subțire ale rezervoarelor

Aceasta diferenta se explica prin faptul ca femeile au nevoie de o mai mare cantitate de lipide pentru a fi pregatite sa hraneasca fatul, in cazul unei sarcini. A manca mai putin si a urma un program de exercitii fizice este singura metoda de a scadea in greutate.

Top citite acum

Nu exista nici o metoda rapida. Dietele sarace, fade, sunt dezechilibrate, nerealiste si nesanatoase, deoarece sunt eliminate grupe importante de nutrienti, precum carbohidratii, de care este nevoie pentru a mentine o stare de sanatate adevarata.

De asemenea, unele diete impun un aport caloric atat de scazut, incat nu numai ca se pierde masa musculara, dar se ajunge la afectarea organelor interne si chiar la modificari de personalitate.

Pentru asta ai nevoie de o pereche de gantere usoare si de bancuta, eventual o saltea si un stepper. Astfel tot corpul va fi lucrat, intr-un interval mai mic de o ora.

De obicei, greutatea corporala care se pierde consta intr-o combinatie de muschi, grasime si altele, dar ceea ce se depune la loc dupa intreruperea regimului este in mare masura numai grasime. Micul dejun ar trebui sa aiba in jur de kcal si sa fie alcatuit in principal din carbohidrati de exemplu cereale cu lapte degresat.

Pierdere în greutate de 3 lire

La cina cantitatea de calorii trebuie sa fie in jur de kcal, iar hrana clasica poate fi inlocuita cu suplimente nutritive.

Nu manca seara, mai tarziu de ora

Citițiși