Este în regulă să slăbești

este în regulă să slăbești

Top reguli de urmat in dieta pentru slabit Incercarea de a mentine directia si de a respecta regulile unui program de slabire este cea mai importanta si mai grea parte atunci cand vrem sa pierdem in greutate. Unii dintre cei mai capabili dintre clientii mei, din cauza unor zile proaste, au trisat si au deviat de la planul stabilit initial.

Cum abordam asadar aceste momente dificile? Am realizat o lista cu ce trebuie si ce nu trebuie sa faci in timpul unui program de slabire, ca sa scapi de kilogramele in plus pentru totdeauna.

slăbește cu benadryl

Niciodata nu-ti pierde concentrarea asupra scopului principal. Momentul cand, pentru doar un minut, ai pierdut concentrarea, te va intoarce la inceputul drumului. Ramai concentrat si nu uita directia si calea pe care te afli!

Regula de bază când vrei să slăbeşti: fă-ţi o promisiune şi respect-o!

Pastreaza o atitudine pozitiva, crede in tine. Nu ai nevoie de alte intrebari. Ai raspunsul deja. Poti face asta!

Cea Mai Puternică Regulă Alimentară în Slăbit​

Stabileste-ti pasi mici. Nu te concentra doar pe scopul principal. Te vei frustra si vei pierde din motivatie. Stabileste-ti pasi mici si usor de atins. Asta iti va aduce rezultate si un plus de motivatie. Nu trai doar dupa masuratori.

Cum sa slabesti cand esti gurmanda: 9 sfaturi psihologice

Este bine sa faci masuratorile lunar. Cel mai mult, diferenta se vede la haine. Scapa de tentatii! Elimina din casa orice tentatie culinara.

Regula simplă care te ajută să slăbeşti!

Spune NU la dulciuri, chipsuri, alcool, alimente procesate. Toate au zahar, sare sau conservanti chimici. Scapa de plictiseala!

Cauta activitati, iesi seara la o plimbare cu prietenii in parc si nu sta in fata televizorului pe canapea. Nu te victimiza cand gresesti! Fii constient, opreste-te si reintra pe drumul catre scopul principal. Spune cuiva care este scopul tau pe termen scurt.

Regula simplă care te ajută să slăbeşti! Ce aţi spune dacă aţi respecta o singură regulă în procesul de slăbire? Noi am descoperit care este secretul longevivilor japonezi pentru menţinerea greutăţii! Autor: Paula Rotaru Atunci când vrem să slăbim, ne impunem tot felul de restricţii: renunţăm la fructe, la mâncatul după ora 7 seara, pâinea nici nu intră în discuţie, la fel şi dulciurile. Nu e de mirare că renunţăm aşa repede la dietă.

Asta te face mai responsabil. Intotdeauna intreaba-te ce alegere faci in acel moment.

Top reguli de urmat in dieta pentru slabit

Vei manca o prajitura sau vei opta pentru un mar? Vei sta in fata televizorului sau vei iesi in parc la plimbare?

Programul contine exercitii de coaching, sesiuni de yoga si meditatie. Timp de 10 zile primiti cate un e-mail cu sesiunile din ziua respectiva si BONUS, pe langa programul oficial, saptamanal eu sau Ema vom tine o sesiune live care va ramane inregistrata pe grup despre teme alese de voi spre exemplu frici, anxietate, alimentatie si obiceiuri pt o buna gestionare a stresului etc. Intrebarea anului Seriously, beti. Nu Cola, cafea etc sau cel putin nu doar Cola si cafea Bineinteles, nu vorbesc de o cura de 2 saptamani cu toate cele, vorbesc de ceva ce trebuie sustinut forever.

Devino si juriu si judecator! Gaseste-ti sustinatori — familia poate fi un suport foarte important. Cauta grupuri de oameni care au acelasi scop. Fii un exemplu.

Încerci să slăbesti și nu reușești? Iată 7 strategii care te vor ajuta

Copiii tai urmeaza liderul. Aratandu-le ca renunti la ceea ce ti-ai propus le vei da este în regulă să slăbești sa faca acelasi lucru cand vor incerca sa faca ceva.

depozit de pierderi de grăsimi naturale

Bea apa! Apa elimina toxinele din organism, te mentine hidratat si accelereaza metabolismul. Mananca neaparat cu o ora si jumatate inainte de antrenament.

sfaturi pentru pierderea în greutate pentru mamele noi

Organismul tau trebuie pregatit pentru a avea metabolismul optim in timpul antrenamentului. Mananca 3 mese principale pe zi si 2 gustari.

Asa vei mentine activ metabolismul. Mananca inainte cu ore inainte de ora de culcare. Consuma carbohidrati devreme, inainte de ora Daca o faci in prima parte a zilei, organismul va folosi acesti carbohidrati in cea de-a doua parte a zilei si astfel vei avea o zi plina de energie! Consuma proteine la fiecare masa.

Citițiși