Pierderea în greutate ibs

Cum sa slabiti cu IBS

Signs and Symptoms of Irritable Bowel Syndrome

Cu toate acestea, deoarece IBS poate afecta tipul de alimente pe care o poate tolera o persoana, aceasta poate duce la modificari ale greutatii T iată pașii pe care îi puteți lua pentru a menține o greutate sănătoasă și pentru a trăi bine cu IBS. Cauzele exacte ale IBS nu sunt cunoscute. IBS poate duce la scăderea în greutate sau la creșterea anumitor indivizi.

Conexiunea dintre IBS și greutatea redusă a corpului

Unii oameni pot prezenta crampe abdominale semnificative și dureri care pot determina consumul de calorii mai puține decât ar face în mod normal. Alții se pot lipi de anumite alimente care conțin mai multe calorii decât este necesar. Studiile recente au arătat că poate exista și o legătură între supraponderalitate și IBS. O teorie este că există anumiți hormoni făcuți în tractul digestiv care reglează greutatea.

  • Strategii de scădere a greutății cu IBS
  • Cafeaua încetează arderea grăsimilor

Acești cinci hormoni cunoscuți par a fi la niveluri anormale la persoanele cu IBS, fie mai mari, fie mai mici decât se așteptau. Aceste modificări ale nivelului hormonului intestinal pot afecta gestionarea greutății, însă sunt necesare mai multe cercetări. Este posibil să nu vă puteți controla întotdeauna simptomele când aveți IBS, dar există câteva modalități de a vă ajuta să mențineți o greutate sănătoasă, inclusiv o dietă sănătoasă care include fibre.

pierderea în greutate ibs

Recomandări privind dietaIBS și dieta O dietă care implică consumarea mai multor mese mici este recomandată în timpul meselor mari atunci când aveți IBS. În plus față de această regulă, o dietă bogată în grăsimi și bogată în carbohidrați de cereale integrale poate beneficia, de asemenea, atunci când aveți IBS.

Mulți oameni cu IBS ezită să mănânce alimente care au fibre de teamă că vor provoca gaze care agravează simptomele. Dar nu trebuie să evitați complet fibra.

pierderea în greutate ibs

Ar trebui să adăugați încet fibră în dieta dvs. Scopul este de a adăuga între 2 și 3 grame de fibre pe zi în timp ce beți multă apă pentru a minimiza simptomele. Pierderea în greutate ibs cantitate ideală zilnică de fibre pentru adulți este între 22 și 34 de grame.

pierderea în greutate ibs

Poate doriți să evitați alimentele care sunt cunoscute de unii oameni pentru a agrava IBS - aceste alimente au tendința de a avea ca rezultat creșterea în greutate. Acestea includ: băuturi alcoolice alimente cu cantități semnificative de îndulcitori artificiali cum ar fi sorbitol alimente cunoscute ca provoacă gaze, cum ar fi fasole și varză alimente bogate în grăsimi produse din lapte alimente prăjite Medicul poate recomanda de asemenea păstrarea unui jurnal cu alimentele pierderea în greutate ibs care le consumați pentru a vedea dacă puteți identifica cele care tind să vă agraveze simptomele.

Zaharurile găsite în aceste alimente tind să fie mai dificile pentru persoanele cu IBS de a digera și adesea agravează simptomele.

  • diferența dintre ibs și cancerul de colon
  • Pierdeți în greutate, apoi rupeți

Dieta presupune evitarea sau limitarea alimentelor bogate în FODMAP, incluzând: fructanigăsiți în grâu, ceapă și usturoi fructoză galactanigăsiți în boabe, linte și soia lactoză din produse lactate polioli din zaharuri alcoolice cum ar fi sorbitol și fructe ca piersici și prune cu atenție și evitarea acestor probleme la pierderea de grăsime vă pot ajuta să reduceți probabilitatea ca veți simți simptomele stomacului legate de IBS.

Exemple de alimente cu conținut scăzut de FODMAP IBS includ: fructe, inclusiv banane, afine, struguri, portocale, ananas și căpșuni lactate fără lactoză legume, inclusiv morcovi, castraveți, fasole verde, salată verde, cartofi, squash și roșii îndulcitori, inclusiv zahăr brun, zahăr din trestie și sirop de arțar dieta poate elimina unele alimente mai mari FODMAP și le poate adăuga încet înapoi pentru a determina ce alimente pot fi consumate în condiții de siguranță.

Cu toate acestea, există abordări dieta care vă pot ajuta să vă reduceți simptomele menținând în același timp o greutate sănătoasă.

  1. Acestea sunt perfecte pentru gustări ușoare și aditivi gustați pe diferite feluri de mâncare.
  2. Disperat să slăbească în 2 săptămâni
  3. Cum să slăbești cu IBS | hypermarketnasul.ro
  4. Slang slăbește
  5. Pierde grăsime în trei luni
  6. Cum să faci o femeie să slăbească
  7. Conservele de năut și lintele conservate pot fi consumate în cantități mici dacă sunt clătite bine.
  8. Arzător de grăsimi pentru afinitatea ei potrivită

Dacă o abordare dietetică nu vă ajută simptomele, discutați cu medicul dumneavoastră despre alte cauze potențiale ale pierderii în greutate sau câștigului.

Citițiși