Daca ai o problema si nu intelegi poti sa citesti intrebarile noastre frecvente aici.

Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa. Cum fac?
În aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite.
Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Contul meu.
Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea EDITATI ADRESA MEA, disponibila in sectiunea Contul meu.
Doresc sa achizitionez un produs epuizat. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site.
Doresc sa obtin informatii suplimentare. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact.
Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, Incaltaminte si marochinarie din piele naturala (incaltaminte-mopiel.ro) onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Stadiu comanda.
Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
Marimea nu se potriveste?
Tinand cont de legislatia in vigoare, Dumneavoastra aveti posibilitatea de a renunta la produs in timp de 14 zile de la primirea acestuia. Dumneavoastra puteti opta si pentru schimbarea produsului, mai multe detalii va vor fi oferite de catre serviciul nostru clienti. In cazul in care doriti sa renuntati sau sa schimbati un produs, va rugam sa faceti o sesizare scrisa la adresa de e-mail al serviciului nostru pentru clienti online@incaltaminte-mopiel.ro