Greutățile ajută la pierderea grăsimii

20+ Best Rețete pierdere in greutate images in | sănătate, diete, sănătate și fitness

Exercițiile cu greutăți ard grăsimea mai repede decât exercițiile cardio? | Secretele Caloriilor

Care este cel mai bun mod de a pierde grăsime? Cum ne ajută antrenamentele de rezistență și cele de tip cardio să ardem grăsimile? Ambele tipuri de activități ard calorii, deși activitatea cardio sau aerobică este mai eficientă decât antrenamentul de rezistență, astfel încât, în aceeași perioadă de timp, veți arde mai multe calorii făcând activitate cardio decât prin ridicarea greutăților. Cu toate acestea, trebuie remarcat faptul că numărul de calorii arse în timpul exercițiului cardio este în mare măsură dependent de intensitatea antrenamentului.

În orice caz, antrenamentul de rezistență va crește masa musculară, mai activă metabolic în repaus Prin urmare, numărul de calorii arse în repaus va fi superior. Totodată, cantitatea de calorii arse în repaus datorită metabolismului este de multe ori supraestimată, ceea ce înseamnă că nu poate avea un efect asupra pierderii în greutate, așa cum este adesea declarat.

greutățile ajută la pierderea grăsimii îndepărtați grăsimea din jurul umerilor

De asemenea, musculatura cântărește mai mult decât grăsimea, deci, dacă faceți un antrenament de rezistență, este posibil să nu observați nici o diferență pe cântar. Dovezi Deși a fost declarat pe scară largă în mass-media că antrenamentul de rezistență este esențial pentru pierderea de grăsime și poate fi chiar mai eficient decât antrenamentul  cardio, dovezile științifice sugerează altceva.

O meta-analiză din a studiilor care a investigat efectele exercițiilor cardio comparativ cu cele ale exercițiilor de rezistență  în vederea pierderea grăsimii la adulți obezi și supraponderali a concluzionat că exercițiul aerobic a fost factorul cheie în realizarea pierderii de grăsime.

greutățile ajută la pierderea grăsimii arunca kilograme într-o săptămână

În același timp s-a concluzionat că sunt necesare mai multe cercetări asupra combinării celor două tipuri de exerciții, aerobic și de rezistență. Un studiu ulterior din a comparat pierderea în greutate, pierderea de grăsime și fitness-ul cardiovascular la participanți supraponderali și obezi, într-un program de rezistență, aerobic sau într-o combinație de exerciții fizice.

greutățile ajută la pierderea grăsimii scădere în greutate trishala

Ei au descoperit că abordarea combinată a exercițiilor a avut ca rezultat beneficii cum pierde în greutate un sim mari pentru pierderea în greutate, pierderea de grăsimi și creșterea forme fizice. Un alt studiu dinde asemenea, a comparat efectele antrenamentului de rezistență, antrenamentului aerobic sau o combinație a celor două.

8 mituri despre pierderea în greutate care vă impiedică să aveți rezultate

Totuși, în acest caz, au constatat că antrenamentul de aerobic a fost mai eficient în reducerea grăsimilor decât celelalte metode. După cum vedeți, rezultatele sunt departe de a fi concludente și se poate spune că atât pregătirea aerobică, cât și cea de rezistență au avantajele lor. Cu toate acestea, se pare că, deși nu este clar dacă antrenamentul de rezistență în combinație cu exercițiile aerobice este mai mult sau mai puțin eficient decât exercițiile aerobice singure în ceea ce privește reducerea grăsimilor, se pare că exercițiile aerobice sunt mai benefice decât antrenamentul de rezistență solitar.

Citește și: 10 sfaturi pentru îmbunătățirea antrenamentului cardio. Care sunt beneficiile antrenamentului cu greutăți? Antrenamentul cu greutăți  este considerat a avea efecte semnificative asupra densității osoase, reducând riscul de osteoporoză și fracturi.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

De asemenea, contribuie la beneficiile pentru sănătate, cum ar fi îmbunătățirea rezistenței la insulină, metabolizarea glucozei, tensiunea arterială și chiar timpul de tranzit gastrointestinal, care pot reduce apariția bolilor de inimă, diabetului și a unor forme de cancer. Antrenamentul cu greutăți, de asemenea, crește puterea, care poate fi un lucru important în viața de zi cu zi, mai ales în rândul persoanelor în vârstă, și poate ajuta la tonifierea și sculptarea corpului ceea ce vă va face să arătați mai bine.

Vezi și: Beneficiile antrenamentului de putere pentru femei. Din cercetările disponibile în prezent, se pare că exercițiul cardiovascular este cel mai eficient mod de a reduce grăsimea. Cu toate acestea, nu este clar dacă adăugarea antrenamentului de rezistență va aduce mai multe beneficii în ceea ce privește pierderea de grăsime.

greutățile ajută la pierderea grăsimii pierdere în greutate aproximativ

Beneficiile suplimentare asupra sănătății asociate cu acest tip de exercițiu susțin adăugarea acestuia în rutina dumneavoastră de exerciții fizice. O combinație de antrenament cardio și de rezistență oferă o multitudine de beneficii pentru sănătate și nu numai că va duce la pierderea de grăsime, ci și va tonifia, și vă va întări corpul. Trebuie remarcat faptul că orice regim de exerciții destinat pierderii de grăsimi nu își va atinge scopul decât dacă este însoțit de o dietă sănătoasă.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient

Pentru pierderea de grăsime este nevoie de o dietă săracă în calorii pentru a se obține un deficit caloric. Aceasta este cea mai eficientă metodă de ardere a grăsimilor. Greutățile ajută la pierderea grăsimii cât de mult exercițiu faceți pentru a arde calorii, dacă mâncați prea mult și nu consumați îndeajuns de multă energie, nu veți ajunge la greutatea pe greutățile ajută la pierderea grăsimii o doriți.

Citițiși