Cum să pierzi grăsimea fără a încetini metabolismul. 10 sfaturi care iti readuc metabolismul pe drumul cel bun

Greșeli care-ți încetinesc metabolismul

cum să pierzi grăsimea fără a încetini metabolismul

Duci un mod de viață sedentar Un mod de viață sedentar poate duce la o scădere semnificativă a numărului de calorii pe care le arzi în fiecare zi. Mai cu seamă, multe persoane sunt nevoite să stea așezate toată ziua la locul de muncă, ceea ce poate avea efecte negative asupra ritmului metabolic și a stării generale de sănătate.

cum să pierzi grăsimea fără a încetini metabolismul

Deși practicarea sportului sau mersul regulat la sală poate avea un impact major asupra numărului de calorii pe care le arzi, chiar și activitatea fizică de bază, precum faptul că stai în picioare, faci curățenie sau te urci pe scări, te poate ajuta să arzi calorii. Nu dormi destul Somnul este extrem de important pentru sănătate.

cum să pierzi grăsimea fără a încetini metabolismul

Dacă dormi regulat mai puține ore decât are nevoie organismul, îți poți crește riscul de boli, inclusiv boli de inimă, diabet și depresie. Studiile sugerează că somnul insuficient poate scădea rata metabolică și mări probabilitatea creșterii în greutate.

cum să pierzi grăsimea fără a încetini metabolismul

Rata lor metabolică a revenit la normal după 12 ore de somn neîntrerupt. Lipsa somnului se agravează dacă dormi în timpul zilei în loc de în timpul nopții. Acest model de somn perturbă ritmurile circadiene ale corpului sau ceasul intern.

cum să pierzi grăsimea fără a încetini metabolismul

Consumi băuturi zaharoase Băuturile îndulcite au un efect negativ asupra sănătății tale. Consumul ridicat de aceste băuturi este strâns legat de diverse afecțiuni, inclusiv rezistența la insulină, diabetul și obezitatea.

cum să pierzi grăsimea fără a încetini metabolismul

Totodată, consumul frecvent de băuturi îndulcite îți poate încetini metabolismul. Multe dintre efectele negative ale băuturilor zaharoase pot fi atribuite fructozei. Cercetările arată că consumul excesiv de fructoză favorizează stocarea crescută a grăsimilor în ficat și zona abdominală.

🍀 Glanda tiroida simptome: 19 semne ca ar trebui sa faci un diagnostic - Eu stiu TV

Nu folosești suplimente pentru accelerarea metabolismului Dacă ții dietă bazată pe consum redus de caloriimetabolisuml tău va încetini. Aceasta este modalitatea naturală prin care organsimul răspunde la deprivarea de hrană. Ca urmare procesul de slăbire este extrem de încet sau chiar nu are loc.

Începând cu vârsta de 25 de ani alimentele se digeră mai lent și sunt mai puțin exploatate din punct de vedere nutrițional, producându-se o creștere în greutate lentă dar sigură. Share În timp ce nu putem avea un control complet asupra tuturor factorilor care încetinesc rata de ardere a caloriilor, totuși putem controla alți factori care au un impact major asupra greutății noastre, aceștia fiind: dieta și antrenamentul fizic.

Citițiși